dimarts, 20 de març del 2012

Estimat Facebook, tu abans molaves:


Estimat Facebook, tu abans molaves:


Quan simplement eres un punt de trobada, per tots els meus coneguts, que degut al ritme de vida actual, no podem veure'ns cada dia.


Els teus nombrosos canvis, que cap dels teus usuaris ha demanat, eren bastant suportables. Com quan vas afegir un xat, que utilitzo anecdòticament, o la barra lateral on veig l'estat de les meves amistats.


Jo era bastant feliç ignorant "el nou mur" i les innumerables "millores" que has afegit al llarg de la nostra relació. Fins i tot vaig deixar la meva granja i he gaudit molt de temps ignorant les nombroses sol·licituds d'aplicacions.


No vull dir que els canvis no siguin bons, hi ha hagut molts canvis de disseny i d'organització imprescindibles per mantenir-te al dia.


Però ara has tornat a canviar, i realment em molesta veure com les sol·licituds d'aplicacions envaeixen el meu desplegable d'avisos, on jo descobria si als meus amics els importaven les meves publicacions o si coincidíem en gustos.


A partir d'ara perdré la il·lusió de descobrir quin nou avís s'amaga darrere d'aquest número vermell, doncs la majoria de vegades seran invitacions a aplicacions anodines.


Això no és un adéu (encara) és un "para atenció", perquè hi ha d'altres xarxes que anhelen la meva atenció i volen concentrar tots els meus comentaris i fotografies. I encara que no estiguin tan concorregudes, són més sensibles a les necessitats i preferències dels seus usuaris.


Amb tot el respecte, el teu usuari.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada